Lu-Vi: 9:00-18:00, Sâ: 9:00-15:00, Du: Zi libera | str. Mihai Viteazul 18, Chișinău

Reparația capitală a motoarelor auto pe benzină și diesel

Repararea motorului

Fiecare motor are propriul termen limită de exploatare stabilit de uzina producătoare. Cu timpul, într-un fel sau altul, termenul de exploatare trece și motorul se defectează. Cu toate acestea puteți extinde acest termen.

Centrul de deservire auto TopService oferă serviciul de reparare a motorului. Efectuăm toate tipurile de reparații ale motorului, de orice complexitate, capitale și curente. Dispunem de echipamente profesionale moderne și meșteri experimentați, percepem prețuri accesibile și oferim garanție pentru toate tipurile de servicii.

Când este necesară reparația capitală a motorului

De obicei, durata de exploatare până la reparația capitală constituie aproximativ 250 - 300 mii km. Dar, uneori, însuși automobilul vă poate spune că are nevoie de reparație.

Semnele defectării motorului:

  • Puterea scade
  • Consumul de combustibil crește
  • Fumul din conducta de evacuare este albastru-verde
  • Indicatorul presiunii uleiului luminează sistematic
  • Motorul emite sunete străine
  • Scade compresia
  • Motorul a început să se supraîncălzească
  • Pe lumânări apar depuneri de carbon

Aceste semne pot indica faptul că funcționarea motorului este instabilă și, dacă nu va fi reparat la timp util, se poate produce o defecțiune și mai gravă.

Reparația capitală a motorului

Centrul de deservire auto efectuează atât reparații capitale, cât și parțiale. Reparația capitală completă a motorului automobilului înseamnă repararea tuturor componentelor și ansamblurilor acestuia, înlocuirea tuturor pieselor de schimb:

  • inele,
  • pistoane,
  • supape și manșoane,
  • garnituri de căptușeală,
  • presgarnituri,
  • căptușeli,
  • alte piese

Se înlocuiesc garniturile din cauciuc și cauciuc-metal. De asemenea, se înlocuiesc elementele sistemului de acționare a curelei de distribuție, indiferent dacă este de tip curea sau lanț. În procesul de efectuare a reparației capitale a motorului, se instalează doar inele noi pentru pistoane și căptușeli noi ale arborelui cotit.

Pistoanele motoarelor moderne au o sarcină de operare foarte mare și, prin urmare, trebuie înlocuite și ele.

Pe baza diagnosticului înlocuim următoarele piese:

  • supape,
  • pompe de ulei,
  • arborele cotit, dacă nu există posibilitatea de șlefuire la o dimensiune specifică.

Piesele principale: ne străduim să reparăm blocul cilindrilor și capului.

Scopul reparației capitale constă în restabilirea caracteristicilor inițiale pe care le avea atunci când a părăsit uzina.

Reparația parțial capitală a motorului

În cazul reparației parțial capitale se înlocuiesc doar:

  • Căptușelile
  • Garniturile de etanșare
  • Inelele
  • Garniturile

Pentru a decide ce tip de reparație este necesară: parțială sau completă, specialiștii Centrului de deservire auto mai întâi vor efectua măsurări de control și vor determina defecțiunile.

Rularea după reparație

După toate lucrările, motorul trebuie neapărat rulat. Rularea (exploatarea de testare) minimă efectivă trebuie să fie de aproximativ 1500-2000 km, ideal chiar și 3000 km. Aceasta este necesară pentru ca piesele noi să se „acomodeze”. În această perioadă, trebuie să evitați suprasolicitarea motorului și să-l operați fără deplasare o perioadă lungă de timp, în caz contrar sarcina asupra motorului cu ardere internă va fi mare.

Sus